Subject: Kooliõelt küsimus HPV vaktsiini II doosi kohta
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 16:16:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mul on küsimus seoses uue HPV vaktsineerimise korraldusega. Terviseameti
lehel on kirjas järgnev:

Need õpilased, kes on HPV vaktsiini esimese doosi 12–18-aastasena saanud
ning ei jõudnud veel teist doosi saada, ei pea teist doosi tegema ning
nende vaktsineerimiskuur loetakse lõpetatuks.

Küsimus: Kas lastele, kes on teise doosi ootel, võib selle siiski ära teha
või on see keelatud?

Lugupidamisega

Marju Vaher

Tallinna 21. Kool

kooliõde

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372  5625 6646

 <http://www.kooliode.ee/> www.kooliode.ee